Thursday 29 December 2011

3 tahun menganggur,..

Aku membaca blog seseorang yang aku tak kenal, secara kebetulan aku terjumpa blog dia sewaktu searching di internet mengenai cinta yang hilang...she is a strong woman...kalaulah aku sekuat dia...ya, aku pasti boleh....

tahun 2012 genaplah aku bergelar graduan ijazah utk tahun ke 4..kwn2 aku ramai dah kahwin, ada keje tetap, ada rumah, ada anak, ada kereta...tapi aku?? masih lagi tercari2 dan masih tak ada apa2 yang aku miliki kecuali sebuah motorsikal buruk yang abg aku belikan dari kawan dia...aku dah habis bayar ansuran tapi belum tukar nama sebab abg aku kata tak perlu tukar...aku rasa tahun 2012 nie, aku nak berhijrah la..sebab dah 3 tahun aku kat melaka nie, tak ada peluang utk aku...maybe rezeki aku kat luar melaka...sapa yang tahu kan...apa2pun, life still must go on..

No comments:

Post a Comment